De Kerstmarkten zijn weer voorbij

Het was een druk weekend voor mij. Vrijdagmiddag stond ik in de Walburgiskerk op de Kerstmarkt die Dag Hamelen voor het eerste jaar georganiseerd had. Het was gezellig druk en ik heb veel leuke reacties op mijn werk gehad. Wellicht een mooi vervolg voor volgend jaar??

Zaterdag was weer de Kerstmarkt bij het kerkje in Schaarsbergen aan de Kemperbergerweg. Alweer voor het 3e jaar was ik daar te vinden en dit jaar was het bijzonder druk. De tijd vloog voorbij en ook hier weer vele leuke reacties op mijn werk gehad. Deze Kerstmarkt is echt een aanrader als u er nog nooit geweest bent!

De komende tijd ga ik weer vele nieuwe producten maken, want er is het nodige verkocht aan engeltjes, raamhangers, waxinelichthouders en vogeltjes.

Mocht u de Kerstmarkten gemist hebben en toch belangstelling voor mijn werk hebben dan kunt u nog steeds terecht bij Winkeltje OOgst in De Wasplaats aan de Klarendalseweg in Arnhem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten